Luggklippning.

image174
Elina före.


image175
Elina efter :)

julafton.

image172

Älvsbyn, Kalle, Julmat och Klappar, det består min jul av iår.
God Jul suckers :D

Lördag.

image171


Jag klippte hanna idag, och morfar igår,
 och ikväll ska jag klippa linns lugg ;)

en tisdag.

pluggpluggplugg,
varför kommer allt sista veckan? :/

3:e advent

image170

idag är de söndag, tredje advent är de också.
Jag brukar hata söndagar, men trots att jag bara gjort tråkiga saker idag,
såsom att städa och plugga så har vi även klätt julgranen.
Jag är glad idag (:

det..

.. var riktigt riktigt lyckat igår.
Kul att träffa alla brudar igen, vi är ju så utspridda nu,
olika kommuner och olika linjer. Men kul vare (:

Julbord..

.. med gamla tjejgänget ikväll :D


image169

dessilou, mowis, carrow, camilala, lindejdej, berry, kalling o ponny,
eller
dessi, moa, carro, camilla, linda, elina, emma o terese,
man får välja ;)

fredag-

Ikväll blir de bio med Berry :)
Sen häng hos Dessi.

Klippklipp

Idag har jag klippt Johan :D


image166
före..

image167
efter.

Idol.

Såg idolfinalen i fredags hos marcus o ante, sofia var också med :)
Very bra att picasso vann alltså!

Takida 5/12 <3

 
 

Imorron.

image158

julmys


image157

berry & bodyguard, tända ljus, carola's julskiva och pepparkakor = bra söndag!

Skillet - Comatose

image156

i hate feeling like this
i'm so tired of trying to fight this
i'm asleep and all I dream of
is waking to you