Söndag..

Idag sov jag till halv tolv.. de var länge sen!
Har tränat på Hannas frisyr till visningen också, och den blir riktigt bra.
Inspirationen kommer från ett fågelbo :)


Äntligen helg, och jag är ledig denna fredag..

Eller ledig och ledig, jag ska öva på mina frisyrer till visningen :)
Men jag ska även hinna med att städa mitt rum samt rensa garderoben, träna och annat småfix innan jag kan ta riktig helg :)

Söndag..

Veckan har gått segt..
Ändå har jag hunnit med både färgkurs och gesällkurs!

Helgen har ändå varit bäst. I fredags åkte jag till anton direkt efter skolan och käkade plankstek. Sen drog vi till elina och såg lets dance, lite senare kom miutt, cisstutt och marcus också så vi satte igång med att spela alias :D
Igår så övade jag på tereses frisyr till visningen och på kvällen började jag må riktigt illa så de blev en hemmakväll. Idag så har jag och anton varit ute me skotern o lekt och ikväll blir det plugg och spinning.,.

Söndagkväll..

Spinningpasset gick trögt..
Dålig musik, tråkigt upplägg och ömma lår sen gårdagens gymmande. Ni kanske förstår att de inte var de bästa jag varit på,. väldigt trögt gick det. Men som den tävlingsmänniska jag är kämpade jag på och är ändå rätt nöjd! Slängde i en hårinpackning som mamma fick av mig i julklapp, och den luktade apa :o men efter lite balsam så luktar det ok.. Imorron blir det färgkurs på klipperian och efter det ska jag klippa antons lillkusin sandra.
Men nu ska jag vara social med min pojke..


Söndag..

Idag så har jag inte gjort så mycket, men det är ju söndag så..
Har ofrivillit kollat på skidor på tv, läst lite tidningar och klippt Erik. Nu ska jag in till korpen för att svettas lite på spinningen :)

Lördag..

Vaknade vid tio av antons jävla telefon..
Hann bli riktigt sur innan jag kom på att det var jag som bett han ställa klockan ;) haha

Fram till nu har jag inte gjort så mycket, eller jag har klippt Johan. Ska nu o gymma lite och sen blir de att kolla in Antons match :)

Igårkväll så var vi och käkade middag hos min kusin som fyllt 6, god mat och mycket folk.. Efter det drog vi till Elina och kollade in Fighter, och de enda som var bra med den var att huvudpersonen var jävla snygg! haha. Sen joinade även Mia och Cissi och vi bestämde oss för att spela lite galenpanna. Han dock bara spela i typ en halvtimme innan min fader (som jag var chaufför åt) ringde och ville hem. Man ska fara när man har som roligast, eller hur var det? ;)

"planen gick vilse.."

som King Julian i madagaskar skulle sagt!
Jag och Anton hade ju tänkt ta oss en tripp till arvidsjaur och sova i deras husvagn som står på campingen där. Men eftersom det är ca 38- och strömavbrott till och från så blev de hela inte av. Är väldigt besviken, vill verkligen komma bort från pite.. menmen..

Trettondagsafton
Spenderades i lule. Vi var ett härligt gäng tjejer som förfestade hos Jossan för att sen på ut på grace. Där dansade vi i princip hela kvällen.. Riktigt roligt hade vi :) Vi var tillbaka i Jossans lägga vid tre pga av våra värkande fötter. Vi käkade lite och surrade sen halva natten, eller morronen kanske man säger.. haha

Bioo..

Filmen vi såg igår var Sherlock Holmes, och den var riktigt riktigt bra :D
Att det hela gick på 20 kr från min sida var inte heller fy skam ;)


det var länge sen..

.. jag lyckades vända på dygnet under ett lov!
Jobbade nästan hela sommaren, höstlovet var för kort men nu, nu har man lyckats!
Eller misslyckats? haha

Ska då smått börja vända tillbaka det, ställt kl på 9,30 imorron, får väl se om man tar sig upp ;)

3 januari

Idag har jag och Anton varit tillsammans i ett år och en månad, 13 månader!
Fattar inte att de gått så fort.. Känns som att de nyss var sommar och PDOL -08 då vi träffades första gången, för att sen bli november då vi började umgås ordentligt och sen i december så ja :)



Har däremot inte hunnit vara med mannen ifråga än, för han är iväg och spelar innebandy. Vad har jag gjort idag då? Jo jag sov länge, duschade, fixade mig iordning, hamnade vid datorn, tvn, och sen kom Robin hit och jag klippte honom. Tror jag ska bege mig ut på en promenad efter middan för att sen träna i vårt nya hemmagym.
Kl 22 är det dock pojkvän och bio för hela slanten :D

3 januari

Idag har jag och Anton varit tillsammans i ett år och en månad, 13 månader!
Fattar inte att de gått så fort.. Känns som att de nyss var sommar och PDOL -08 då vi träffades första gången, för att sen bli november då vi började umgås ordentligt och sen i december så ja :)



Har däremot inte hunnit vara med mannen ifråga än, för han är iväg och spelar innebandy. Vad har jag gjort idag då? Jo jag sov länge, duschade, fixade mig iordning, hamnade vid datorn, tvn, och sen kom Robin hit och jag klippte honom. Tror jag ska bege mig ut på en promenad efter middan för att sen träna i vårt nya hemmagym.
Kl 22 är det dock pojkvän och bio för hela slanten :D

en lördagkväll..

..kan spenderas på olika sätt :)
Just denna spenderades hos Junes med sällskapsspel och fruktsallad. Vi spelade Alias i två omgångar och mitt lag vann båda gångerna xD hahah.. Efter allt spelande kände vi oss smått sugna på en börjare så vi tog bilen in till sunes och tillfredställde våra behov :)

Sitter nu här hemma och börjar vara rätt trött, men vill inte sova då jag sover ensam inatt :P

då var det januari då..

Min nyårskväll var riktigt rolig :D
Men nu ska jag inte skriva om de utan om idag istället. Vaknade hos anton och kollade mobilen och där väntade ett sms från elina som undra om jag ville följa henne, mia o julia till lule.. Så vi klev upp, käkade, jag åkte hem o fixade mig iordning och åkte sen med min family som också skulle till lule. Väl där så hittade jag äntligen lite nya kläder!!
En kjol, ett linne, två boleros, ett armband och en mascara blev det :)