NU..

.. drar jag till elina för att spendera natten där :)
Höra av er får ni gärna göra, om ni vill hitta på någe :D

sportlov <3

Ikväll drar jag, Elina och Linda-Marie upp till min stuga :D

helgen :b

Fredag-lördag var de ledarutbildning i älvsbyn.
En besvikelse med tanke på förra året!

Lördagkväll var jag och Elina hos Linda och såg melodifestivalen. Simon, lindas bror utbrast skrattandes när vi tre flickor alla började le som barn i en godisaffär för att vi såg Björn Gustavsson "Åh, vad ni är kära i honom.." Alla tre, utan att ta blicken från tvn svarade lite drömmande, jaaaaa.. :D hahah.

Bilden nedan får representera ledarlägernatten som bestod av
 basket i mörker, 'roliga historier' och en larvliknande erik :D


image184


21/11

Imorron får vi sportlov.. efter ett matteprov och en engelska lektion.
Lovet invigs med ledarutbildningläger fre-lör :)

tisdag.

Nu sitter jag i boden, eller i trångforss lärmare bestämt, hos Stina :)
Hon har klippt sin vän nyss och jag har assisterat, men nu äre snart klart så därför sitter jag här.
Ikväll ska vi göra wook och klyftpotatis xD Jag kommer få gomat hela veckan.. haha

i staden men barnen..

Nu sitter jag hos min vän dessi och softar :D Ikväll ska jag iväg o träna och sen får jag middag när jag kommer hit igen, potatisgratäng och fläskfile x)

Imorron ska jag kanske till Boden och stina, de ni ^^

Helgen :)

Fredags var jag hemma från skolan för att jag hade migrän, och eftersom jag inte var i skolan fick jag inte fara bort på kvällen heller för mina päron :P
Igårkväll begav jag mig till Marcus o Ante för att se melodifestivalen, dock krånglade tvn så tillslut hamnade alla tio pers hos Antes föräldrar där vi han se de tre sista bidragen! haha. Efter de gick vi tillbaka till lägenheten och spelade spel o såg hipphipp. Mkt trevlig kväll.. 

Idag har det varit så underbart fint väder alltså <3
Jag och Elina + min hund Totte har varit ute och promenerat i finvädret faktiskt (:
Jag har också varit duktig och börjat skriva min rapport till svenskan och räknat matte i en hel timme här hemma! Det är inte illa alltså.
Nu sitter jag här nyduschad och ska snart gå och läsa lite i HP, där jag börjat om i första boken x)

en ny fas i livet?

Igår slog det mig att jag håller på att bli vuxen :0
Jag dricker kaffe (om än med mjölk) som jag har sagt att jag aldrig skulle börja dricka, jag går och lägger mig tidigt om kvällarna för att orka upp tidigt på morronen.. Jag gör en budget varje månad för att se hur mkt pengar jag kan spendera, sen sparar jag pengar varje månad också.
Det var något mer som jag inte kommer på just nu dock, men som igår fick mig att inse att jag håller på att växa upp :]

 men mitt superba sinne för humor har jag kvar, och de kommer nog alltid finnas där (; 

'well, all i need is the air i breathe and a place to rest my head'

image183

alla <3-dag..

.. är en ganska helt jättevanlig dag om man inte har någon pojk/flickvän!
Min spenderades med bröderna brännström och några till :]

onsdag.

lucky is the shirt that covers your chest

ännu en tisdag..

 
image182

Spin 60 med Elina :)

så var de igång igen..

image181

Var hos elina med linda, claes o andré och kikade på festivalen, som dock inte var så bra.
Men, Björn in our hearts <3 haha

vecka sex..

.. har varit jobbig, haft fullt upp hela tiden! Vaknat kl fem varje morron och kommit hem efter tio alla kvällar!
Vad har jag sysslat med då? Jo jag har tagit mig i kragen och gått skoterkursen, haft teori, kört upp och klarat teoiprovet. Kortet kommer om ca två veckor.. Sen har jag klämt in några träningspass också :)
Igår fredag, var jag helt slut, och till råga på allt hade jag världens mensverk (och de är ju inte att leka med flickor och pojkar!) och de brukar jag aldrig ha.. jag trodde att ryggen skulle gå av och att jag skulle kräkas samtidigt, så jag var tvungen att åka hem.

Hemma somnade jag i soffan efter lite pillerknaprande. Kvällen spenderades sen med Johan och guitarhero, det var allt jag orkade med ;) hahah

Ja, nu sitter jag alltså och tycker synd om mig själv såhär i efterhand :D