under en promenad med tjejerna..

.. konstaterades att "Säd ska inte vara i ögat!"
haha, obs, internt! x]

:'(

Min kamera gick sönder igår!
Hoppas de går på försäkringen..

...


image180

(x


image179

när du läser detta har du blivit utmanad att lägga ut en snygging!

yum :)

hfm..

Kommer till skolan, glad över att vi ska ha frisör hela dagen för att sen avsluta den med musik. När vi kommer till skolan får vi veta att vi inte har hantverks eftersom vår lärare är sjuk, vi får några uppgifter som vi ska göra och sen slutar vi. Nu har jag alltså fem timmar hål till musiken, men jag tror verkligen inte jag orkar vänta så länge.. Jag åkter nog hem nu :)

Datakuskap.

Just nu sitter jag och klassen och går igenom Word-inställningar.. Inte så party.
Hungriga är vi också, haha..

söndag.

Idag har jag fixat ett sparkonto, kommer lägga undan en viss summa pengar till mitt körkort.
Varför det undrar ni? Jo mina föräldrar tänker inte betala det om jag ska dricka alkohol och då tar jag saken i egna händer :)

Lördag 19 januari.

Idag var jag först på ledarutbildning, erik, anders och markus var också där. Under lunchen käkade vi på wiking men min pizza var inte alls god, så erik fick äta upp den :) haha.
 När dagens utbildning var fördig skjutsade dom mig till min farmor, där fick vi tårta och fika, hon fyller nämligen 70 år :D

Efter det for jag iväg till frida och var med henne, bella, elina och sofia. Vi såg disturbia, och även fast jag sett den förut flög jag omkring i soffan lite grann ;)

!

Få se nu hur länge de tar innan jag blir sjuk igen.. Länge hoppas jag!

hmm..

.. mitt nya år har väl inte fått den bästa tänkbara start,
har legat hemma med feber sen i tisdagskväll!

Slapparveckan #1..

(Rubriken har faktiskt två betydelser ;)


..är hursom över och vardagen börjar om imorron, om jag ska vara ärlig ska de bli riktigt skönt. Förutom att klockan kommer ställas på 05,15 och att jag kommer just precis före det tungt ha stängt mina ögonlock. Moroten är dock att lägenhetssökandet startar redan imorgon, något som jag verkligen sett fram mot.

Nyårslöften?
Ja förutom de vanliga; att gå ner i vikt, ta tag i skolan, skaffa pojkvän och så är det nog att jag ska ta vara på tiden och mina vänner. Har varit riktigt riktigt dålig på att hålla kontakten med mina gamla vänner, men det ska de bli ändring på! Med att ta vara på tiden menar jag nog mest att inte sitta hemma och dega så mkt, om de är något jag vill göra får jag väl masa mig upp och iväg och göra det, inte bara se de jobbiga i det!


Så kommer jag stå med välsvarvad kropp i min pojkväns famn, 
omringad av en jävla massa vänner på nyårsafton -09?
Den som lever får se..

Lättsamma sysselsättning.. jag älskar de!



image178

stan.

Idag drar jag o Elina på stan, sen bjuder jag nog över flickan på lite palt :D haha

2008

image177

Nytt år - nya möjligheter