trött tjej..

Har varit så himla trött idag.. Jag brukar inte ha några problem med att ställa om kroppen efter sommar/vintertid men nu har det varit jobbit hela veckan. Men nu är det ju bara en uppstigning kvar, sen får jag sova ut :)

Idag så har jag varit på backa och delat ut enkäter. Det har gått bra, förutom att några klasser hade gått hem då jag skulle träffa dom, så det var ju synd. Men jag har ändå fått in många, så det blir mycket att göra nu sista timmen och imorron förmiddag med att sammanställa alla dessa enkäter!

Torsdag (:

Idag kommer Anton hem :D Men innan jag träffar honom blir det ju några timmars jobb.

Idag ska jag gå till Strömbacka och dela ut enkäter till 11 olika klasser i årskurs tre. Kommer bli stressigt som bara den då jag inte känner till skolan bra och bara har 10 min på mig i varje klass innan jag ska vara hos nästa, men det löser sig nog :)

Strömbacka..

Denna skola är inte lätt att hitta på om man aldrig gått där! Som jag har tjorvat runt idag då jag varit och kollat vart alla klassrum som jag ska gå till imorron ligger. Men förhoppningsvis hittar jag imorron nu (:

Utvärdering..

.. av Kerastasé Dermo Calm.

Schampot ska vara för känslig hårbotten och torrt hår, vilket jag lider av. Har nu använt detta schampoo sen i mitten av februari och det hjälper inte. Är väldigt besviken då kerra är ett väldigt bra märke och det verkade perfekt för mina behov. Schampot luktar jättegott, är drygt och känns skönt mot hårbotten så det är ju bra,. Men min hårbotten och mitt hår är fortfarande torrt och omedgörligt så det blir att leta efter ett nytt nu (:


Onsdag!

Blev dåligt med uppdateringar igår, men jag hade fullt upp på jobbet och under kvällen orkade jag inte starta datorn!

Har nu precis druckit upp mitt kaffe och går igenom vad som ska göras idag (:

Tisdag (:

Har haft fullt upp hela morronen så det har inte blivit någon uppdatering. Jag har bla varit förbi på arbetsförmedlingen och delat ut enkäter.

Nu har jag lunch, ska kila upp på valdino igen.. Middagen igår räckte inte till lunch så de blir att äta ute igen. Thaikycklinggryta var det på menyn idag, låter ju gott (:

Förändring förnöjer..

Idag var det äntligen en ny relase från Les Mills bodyjam. NY hottnes heter den. Var väldigt rolig koreografi, omän mycket jobbigare än den förra. Pulsen gick väldigt högt på vissa ställen - härligt :D


(:


Idag ska jag hämta ut mina träningskläder - igen
Förhoppningvis passar dom denna gång :)


magen kurrar..

.. så det är bra att jag snart har lunch! Ska kila upp i receptionen här på nolia och käka på valdinos lunchbuffé. Skulle vara lammkorv idag vilket jag aldrig ätit, spännande :)

Förmiddagen har flygit fram, har fått mycket gjort. Men som vanligt så är jag mest effektiv fram till lunch :)

En ny arbetsvecka..

.. har börjat. Känner mig trött och inte på det bästa av humör idag, men efter en kopp kaffe brukar det ordna upp sig :)

Min helg!

Fredag
Jag går hem från jobbet, städar undan i lägenheten, packar en väska och hoppar in i duschen för att skölja av mig dagen. När min kära syster anländer till oss konkar vi ner all packning till bilen och börjar rulla iväg mot stugan. Började fixa med värmen så fort vi kom upp och sen även med middagen, tacos :)

Lördag
Vaknar tidigt pigga och glada och äter en långfrukost bestående av tacorester. Sen är det dags att fixa till skotrarna och packa mat och ved. När detta var klart begav vi oss ut på en hyfsat lång tur och stannade till vid en släktings stuga för att mysa på. Vi gjorde en wook på mourikan och de var himla gott :D Det blåste dock rätt mycket där så alla blev nerkylda rätt snabbt. Stannade i kanske 2 h och begav oss sen tillbaka till stugan. Jag och Anton vi fortsatte hem till stan medan min familj skulle stanna en natt till. Kvällen spenderades med jobb och sen mys framför tvn med en cider.

Söndag
Vaknar tidigt igen.. Söndagar är ju rätt händelselösa i vanliga fall men igår så skulle vi åka till boden för att hälsa på några franska bulldoggar. Dom var hur härliga som helst och vi fick svar på nästan alla våra frågor. När vi kommit hem och ätit middag så klippte jag Anton och efter det så la vi oss i soffan och såg film resten av kvällen.

Har haft en riktigt härlig helg, synd bara att det går så himla fort.. Vem har kommit på att man ska jobba fem dagar och vara ledig två? hmm..

Stugan :)

Nu åker vi till stugan, kommer hem imorronkväll :D

jobbdagen är..

.. snart slut :D Ska dock redan packa ihop nu.. Jag ska ut på stan och sätta upp affischer resten av dagen. Sen ska jag hem, städa undan, duscha och snabbpacka, sen drar vi upp till stugan :D

snart lunch!

Nu är det snart lunch, och idag blir det en dejt med Anton på stan. Får se vart vi ska käka. Ska jobba bort lite saker nu fram till tolv då han kommer och hämtar upp mig (:


Gomorron :D

Fredag idag, känns i hela kroppen! Ska bli hur skönt som helst att få sova ut lite..

I helgen är det fullt upp. I eftermiddag åker vi upp till våran stuga och sover där till imorron. Sen imorronkväll så ska jag iväg och hålla ett party, ska bli riktigt kul. På söndag så åker vi iväg till Boden och hälsar på en kennel och deras vovvar. Härlig helg :D

...

Har under luchen suttit och kollat upp om det finns Kennlar med de hundar vi är intresserade av i närheten, och vi har rätt så tur. Finns många runtomkring. Ska ta och ringa till några av dem och fråga om vi får komma och hälsa på hundarna :)


Frallan är en favorit i nuläget :)


hejhej!

Fika snart, är rätt hungrig. Men jag åt ju frukost före fan imorse så de är väl inte så konstigt ;) haha

Efter fikat bär det av till StudieCentrum för lite möten och annat kul!

Morgonstund har guld i mun?

Jag har hursomhelst varit på jobbet i en halvtimme, och klockan är tio över sju.. haha! Vaknade tidigt och kunde inte somna om, så jag klev upp och gjorde mig iordning och åkte hit. Sen så är jag en sån person som är mest effektiv under förmiddagen, så de passar ju ändå bra (: Att jag kan gå hem ca halv fyra är ju också skönt ;)

Har redan hunnit med en massa saker, men ska ta en liten paus nu så att städerskan komms åt att städa mitt kontor. Kaffe nästa (:

en onsdagskväll..

.. spenderas i soffan framför tvn (:
Känner mig sliten så jag ska försöka vila upp mig inför helgen!

eftermiddag!

Nu ska jag ta en lång varm dusch. Därefter blir det middag och ännu mer hund reserch :D

Några intressanda raser jag hittat (:

  
 

Soft coated wheaten terrier
Fransk bulldog
Lagotto romagnolo
Finsk lapphund.


lite reklam!


Onsdag (:

Hejhej!
Sitter nu på jobbet och har precis kommit tillbaka efter fikat. En kopp kaffe och banan som vanligt ;)

Jag har ju börjat om att äta efter GI-metoden igen, och vi är rätt många på jobbet som äter GI nu vilket är kul. Då kan man peppa varandra samt ge och få recept på smarriga rätter :)

...

Ska snart börja packa ihop här och bege mig ut på stan för att dela ut lite flygblad. Sen blir det att handla lite och efter det blir det till att laga kyckling till middag (: En powernap ska nog också hinnas med innan jag ska iväg och jobba ikväll igen!

tisdag.

Hejhej! Gu va trött jag är idag alltså, blev ingen tidig kväll igår som det var planerat. Fastnade vid datorn..

Sitter på jobbet nu och går igenom materialet jag ska använda ikväll på krokodil.

måndagkväll!

Gick bra hos optikern. Behöver inte glasögon då jag sitter vid datorn, däremot kan jag välja att ha det när jag ser tv/kör bil. Men jag skulle få tänka på det hela,.

Ikväll så har jag klippt min bror, var verkligen på tiden - sjukt långhårig kille! haha.. Hela familjen var här ikväll också, drack lite kaffe och surrade.

Sitter nu och kollar på vovvar, vill så hemskt gärna ha en :)

snaaart lunch..

.. jag är så jäkla hungrig alltså! Brukar inte vara det, men jag har väl ätit förlite frukost. Blir coleslaw och kräftstjärtar idag, hoppas de funkar ihop. Åt plättar till middag igår så därför blev det ingen färdig matlåda till idag.

Efter lunch ska jag till optikern. Misstänker att jag behöver glasögon när jag sitter vid datorn, så vi får se vad han säger :)

Måndag!

Sitter på jobbet nu, har varit här sen sju,. Alltid jobbigt att kliva upp tidigt på måndagar, men vill jag ha bilen under veckan, ja då måste jag köra Anton så han är på jobbet före sju, vilket innebär att jag är på mitt jobb sju.

Hade en superhärlig dag igår.. Invigde balkongen, satt och solade och läste i någon timme, lovely! Vi gjorde även bort lite tvätt och åkte på kvällen till Lillpite och hälsade på ett tag :)

goodbye..

Julia var precis här och hämtade upp sina grejer hon lämnade här igår. Det var sista gången vi såg henne på ett år. Hon ska iväg som aupair till USA och hon kommer ha så sjukt kul! Men åh vad jag tycker det är så jobbigt att säga hejdå till folk!

Lycklig :D

Hade en jättekul kväll här igår.. Vi blev rätt många och det blev väl lite trångt, men det gick finfint! Hamnade på Kalles senare under kvällen, men vi stannade inte så länge (:

Vaknade tidigt imorse, vid sju. Försökte somna om men det gick inte. Tog en lång skön dusch och stoppade i en hårinpackning. Käkade sen frukost och slog igång tvn, såg något hundprogram och blev så jäkla sugen på att gå ut,. Så jag smög in i sovrummet, klädde på mig pussade min karl och gick ut. Bästa beslutet jag tagit på länge! Så otroligt jäkla härligt väder alltså, blev en timmes promenad. Utforskade piteås okända (för mig iallafall) gator/gångvägar och hittade min en jättebra runda.

Kände mig så jäkla glad, lycklig ända in i själen. Tänk vad lite bra väder, frisk luft och motion kan göra. Gick och funderade på hur bra jag har det, vilket härligt liv jag lever. Det är inte så ofta man tänker efter och verkligen uppskattar det man har :D

Lördag :)

Igårkväll körde vi till boden i nybilen och hälsade på Mia och Richard :D

Idag så har jag varit på stan med Elina en sväng. Vi gick runt och kollade i lite olika affärer men kom bara hem med ett par leggings var (: Resten av dagen har jag och Anton fixat och donat inför ikväll..

Har precis kommit ut ur duschen och ska snart börja fixa mig iordning. Ska bli riktigt kul med fest ikväll, är taggad :D

Fredag!

Hejhej allihopa! Det har ju varit dåligt med uppdateringar i veckan, men jag har varit sjuk och inte orkat sitta vid datorn.

Är inte riktigt hundra än men jag testade att gå till jobbet ändå. Sitter här nu och känner att det är jobbigt att sitta vid datorn, ögonen och huvudet började verka redan efter en halvtimme. Men jag ska inte jobba så mycket längre, eller inte vid datorn iallafall. Ska ut på stan och sätta upp affischer inför tisdagkväll :)

(:

Blev att låna några hundböcker, hittade inga andra böcker jag ville läsa ;)

Efter bibblan gick jag och handlade lite mat och efter det mötte jag upp mamma på Korpen för ett Bodyjampass. Lika härligt som vanligt! När jag kom hem så slängde jag ihop en röra med bla. kräftstjärtar till middag, sen diskade jag undan i köket och tog en lång skön dusch.

Nu sitter jag och ser tv och ska äta lite kvällsfika, banan och ett glas mjölk :D

Biblioteket.

Tjabbatjena!
Ska börja packa ihop mina saker och tacka för denna dagen. Kommer nog gå förbi bibblan en sväng och låna lite böcker. Jag måste börja ta mig tid att läsa mera, jag har ju alltid älskat att drömma mig bort i böckernas underbara värld! Dock har jag dom senaste 5 åren knappt läst något annat än Harry Potter och Twilight (om man inte räknar med det man läst i skolan).

såhär på eftermiddagen..

.. tänkte jag skriva lite om mitt schampoo från Kerastasé för känslig hårbotten som jag använd ett tag nu. Det luktar väldigt gott, rent och fräscht och håret håller sig rent länge, det kyler även lite mot hårbotten vilket är väldigt skönt. Däremot så kliar min hårbotten fortfarande ibland.. Så jag vet inte, ger det någon vecka till (tvättar ju bara håret var 3e, 4e dag så jag har ju inte hunnit använda det så himla ofta!) annars provar jag ett nytt :D


måndagar..

.. brukar ju vara rätt tunga, så även denna!
Skjutsade Anton på jobbet imorse för att kunna ha bilen i veckan, så jag kom till jobbet 07,05. Börjar känna att det blev en tidig morgon nu. Men jag kanske bara behöver lite mat i magen. Ska alldeles strax gå upp här ovanför och käka på valdinos lunchbuffé.

Helgen!

Jag slutade ju somsagt vid två i fredags. Efter mycket bök med släp och lastproblem av skotern kom vi äntligen iväg vid fyra i tiden. Kom fram till stugan halv fem och började elda och packa upp. Myste på resen av kvällen och stekte hamburgare på den vedeldade spisen :) Natten vad kall, en säkring hade gått så luftvärmepumpen hade stannat av och kaminen värmde ju bara ett tag efter att elden slocknat, så när Anton vaknade så var det ca 14 grader i stugan..

Men då Elina och Petter kom upp på lördag förmiddag så hade dom med sig en säkring så vi bytte och efter det var det varmt och skönt i stugan! Vi var iallafall ute och körde skoter, grillade, solade på renskinn och annat som man gör utomhus en härlig vårvinter dag. När vi började frysa så åkte vi tillbaka till stugan och tog en liten powernap och därefter så lagade vi middag. Kvällen spenderades i köket surrandes med lite vin, cider och lite öl - vi hade riktigt roligt :D

Vi packade ihop rätt snabbt igår morse och var hemma i stan vid halv elva (då hade vi lastat av skotern i lillpite, lämnat tillbaka släpet till min farbror och vattendunkar till mormor och morfar och busat lite med Totte hos mina päron). Efter en lång skön dusch begav vi oss till blåsmark för att gratta Angelica som fyllde 18.

Kvällen spenderades i soffan, med en film och lite solsidan :)

Stugan :D

Om en halvtimme kommer Anton och hämtar upp mig på jobbet. Då åker vi till Lillpite och lånar mormor och morfars bil och släp samt hämtar deras vattendunkar, åker hem till mina päron och lastar skotern. Tankar sen bensindunken på ica och åker upp mot stugan :D

Imorron kommer Elina och Petter också upp.
 



otroligt gammal bild på Linda-Marie och Elina
från då vi var uppe i stugan en gång :D


Fredag :D

Äntligen är det fredag! Och kort dag blir det också, ska sluta efter två någon gång så att vi kommer upp till stugan i tid.. Packade allting igår utom maten, så det är i princip bara att köra iväg :)

slut för idag!

Ska börja bege mig hem nu.. Eller hem och hem, ska gå en sväng på stan först. Angelica fyller 18 på söndag så jag ska kika runt efter en present som jag och Anton kan köpa imorron. Sen måste jag köpa nya strumpbyxor också!

så härligt..

.. det är ute idag alltså! Vill bara ut och njuta, men jobbar man så jobbar man. Får hoppas att det är lika bra väder i helgen då vi drar upp till stugan, tänk att få sitta och sola på ett renskinn i en snördriva, åh - härligt :D

Idag på lunchen (eller före lunchen, tog ut min friskvårdstimma) så knallade jag iväg till korpen och gick på ett spinningpass. Superskönt! Var riktigt bra musik också. Älskar att träna på dagtid, man får så himla mycket tid över till annat när man kommer hem från jobbet då :D

torsdagar..

.. jag har en speciell relation till dessa dagar. Jag både tycker både om och inte om dom.. Anton kommer hem på torsdagar, och det är snart helt vilket gör den superbra. Det som är dåligt är att den alltid är så fruktansvärt LÅNG! Åh, den tar aldrig slut, klockan är ju inte ens 8 än!

onsdagkväll :)

Styrkepasset var riktigt härligt :D Blir fokus på rygg och mage ett tag framöver då jag sitter så mycket still framför en dator..

Här hemma har jag diskat och hängt undan tvätt. Tvätten tog typ 40 min att vika, saatan vad tvätt det var alltså! Nu sitter jag i soffan och slappnar av efter dagens hålligång. Min kära pappa kommer hit och hänger här ett tag lite senare innan han ska hämta min syster som är och kolla på en match :)

Onsdag eftermiddag!

Styrelsemötet gick bra. Skönt att få ett ansikte på alla namn jag haft!

Har under eftermiddagen gått igenom det vi pratat om och fixat med det. Har även kollat igenom loggorna som jag fått och det ser mycket bra ut..

Efter jobbet drar jag till korpen och får en genomgång i gymmet. Orkar inte, eller jag har inte tid att lägga upp ett program själv så de får dom fixa åt mig! Ska iallafall få träna i ett nytt träningslinne, jag behöll ett av de jag beställt även om det var förstort, ville så något nytt och fräscht att träna i!


lunch!

Blev palt till lunch idag, känner mig trött nu.. Var nog kanske inte det bästa att äta innan ett viktigt möte ;) haha!

Ska ha möte med styrelsegruppen nu klockan ett (dom som ska säga ja eller nej till mina förslag typ) och presentera mig och vad jag kommit fram till hittills. Ska bli roligt att få träffa dom allihopa :D


"då var det bara två uppstigningar kvar.."

.. som en av mina kollegor sa precis nyss. Onsdag redan, härligt :)

Sitter som vanligt vid denna tiden och dricker kaffe vid skrivbordet. Idag blir det att gå igeom gårkvällen och kolla på några loggor som två tjejer från medieprogrammet gjort - spännande :D

Hejhej :D

Jag har nyss kommit hem från fikakvällen på krokodil. Det var en härligt kväll med intressanta och trevliga samtal! Det kom ändå rätt mycket folk, vi hade väl räknat med 3-5 pers, men det kom ett tiotal :D

Nu ska jag varva ner med en dusch och kolla lite på tv. Sen så blir det att att krypa till sängs med en tidning eller en bok :)

Har btw fått ett papercut mellan tummen och pekfingret som går upp hela tiden och det svider som fan!

åååååh!

Ni tror inte att alla kläderna var förstora?! Nu måste jag returera dom och sen vänta på att dom ska skicka ut dom igen.. Kommer alltså inte få dom på en månad typ :(:(

Gick hem strax för tre idag, jag ska ju jobba ikväll så de är ju skönt att kunna komma hem lite tidigare! Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig litegrann.. Därefter blir det palt till middag :)

nyfiken!

Har fått en sms-avi nu om att mitt paket från H&M har kommit! Hoppas mina nya träningskläder passar och är lika snygga som dom ser ut att vara :D








lunch :)

Hejhej alla glada!
Tänke bara tipsa om att projektet UPP som jag jobbar med har sin första aktivitet ikväll klockan 19 på Krokodil :)


Gomorron!

Inatt har jag sovit riktigt bra, äntligen en hel natts sömn :D

Sitter på jobbet nu och har precis druckit upp dagens första kopp kaffe. Känner hur jag långsamt börjar vakna till liv (:

Dock längtar jag redan till helgen. Förhoppningsvis drar jag, Anton, Elina och Petter till våran stuga :D

sliten krigare..

Slängde mig i soffan direkt när jag kom hem.. Är trött och sliten, sov dåligt inatt! Ikväll blir det att mysa på med en ny tidning och någon bra film :)

Måndagmåndag..

Jag brukar inte tycka om måndagar, men dom senaste veckorna (sen jag började jobba) har dom inte varit så jobbiga faktiskt!

Har haft ett planeringsmöte under morgonen, så jag har lite att fixa nu fram till lunch. Ska snart fylla på med lite kaffe i magen för att kicka igång ordentligt :)

igår..

.. var det ingen bra dag! Men dåliga dagar är bra, för då uppskattar man bra dagar ännu mer.

Tvätten gick ju åt helvete igår, eller jag tvättat blev det ju. (sex maskiner :O) Men det nya torkstället vi köpt gick sönder.. Så det står upp med nöd och näppe med hjälp av två stolar nu. Vi försökte laga det med eltejp och bestick som söttare, men det gick inte - konstigt? haha nej kanske inte.. Men vi hade ju aldrig använt det och det måste väl ändå hålla för två maskiner?

Fruktansvärt fuktigt hade vi hemma i imorse. Alla fönster hade immat åt pågrund av alla fuktiga kläder som är upphängda i princip hela lägenheten och håret var helt lockigt pga luftfuktigheten! Så de kan gå.. haha!

söndag eftermiddag!

Blev en 45 min promenad vid tolv, superhärligt! Dock väldigt slirigt och halkigt.. haha! Har efter prommisen noppat ögonbrynen, lagt ansiktsmask, tagit bort gammalt nagellack, duschat och gjort en hårinpackning, så nu känner jag mig superfräsch :)

Väntar på att klockan ska bli fyra, då ska jag börja tvätta.. Sen ikväll blir det bara att mysa på här hemma!

Söndag!

Klockan är kvart över elva och jag har redan hunnit städa min del. Vi har delat upp städningen så fint idag, jag dammtorkar överallt, storstädar toan, vaskar v-rummet, renbäddar och tvättar. Anton dammsugar, vaskar resten samt tar disken och skurar ut kylskåpet.

Ska sitta vid datorn ett tag nu, sen ska jag ut på en långpromenad hade jag tänkt mig :D

Lördag :D

Idag så har vi varit och handlat lite nödvändigheter. Såsom en soptunna till toan, ett tvättställ och en ny filt.. Sen har vi bara myst på här hemma.

Ska snart börja åka till lillpite och hälsa på min familj :)

friday, i'm in love.-

Avslutade jobbdagen med att sätta upp affischer på stan, och när dom var slut slutade även jag.

Gick runt och strosade lite på stan efteråt, köpte lite underkläder och ett linne. Är jättehärligt väder ute, kanske blir en liten prommis senare ikväll :) Nu ska jag kolla runt på alla bloggar jag läser, sen ska jag snabbduscha bort jobbdagen och komma in i helgmood. Ska laga en gryta till middag också, hoppas den blir god :)

om man skulle gå och ta lunch?

Har haft möte med två tjejer på medieprogrammet angående en logga till projektet jag jobbar med. Det gick jättebra och jag litar på att dom kommer fram till något superbra :)

Nu ska jag ta lunch, är dock inte hungrig (vi har ju fredagsfika på  fredags förmiddagar) men något måste man väl kanske äta?


Jobbar inte folk idag?

Har försökt få tag på många olika personer nu under morgonen, men ingen vill svara.. Är dom lediga måntro? Ja, får väl försöka igen senare idag!

minnet alltså..

Kom precis på att det var ju den 3e igår.. Det är min och Antons dag! Igår för 27 månader sedan blev vi tillsammans :D

skön dag..

Har varit fullt upp hela dagen idag! Jobbat på bra fram till elva, då begav jag mig till korpen för ett 45 min spinningpass. Var riktigt härligt, dock var det fruktansvärt jobbigt.. har inte spinnat på hur länge som helst så det var väl inte konstigt ;) haha

Under eftermiddagen har vi haft utbildning i 'entreprenöriellt tänkande'. Hur vi ska handla och tänka med mer entreprenörsanda, väldigt intressant..

Men nu ska jag börja packa ihop och bege mig hemmåt :D


Det blåser ute..

När jag för en gång skull tar mig tid och lockar hela håret (inte bara fixar till luggen) så blåser det ju orkanvindar ute. Eller nä, det gör det ju inte, men blåser det gör det. Och alla mina fina lockar är borta med vinden :( haha, 'borta med vinden' xD

nattinatti!

Passet inte lika roligt som vanligt.. Berodde enbart på mig själv dock, var inte så taggad! Men det gick bättre mot slutet. Sen jag kommit hem jag har diskat undan i köket och snabbstädat lite i sovrummet. Grovstädning blir det dock i helgen!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och därefter hoppa isäng! Imorron kommer min skatt hem, saknar honom :)

korpen

Ska byta om till träningskläder nu, sen blir det att knalla iväg till korpen för ett bodyjam pass :)

hmm..

Det har inte gått att uppdatera på hela dagen, konstigt!

Har iallafall haft mycket att göra hela dagen idag, och imorron blir också en fullspäckad dag. Men jag gillar när det händer saker :D Ska snart börja packa ihop och gå hem och laga lite mat, blir lax ikväll :D

igår..

Hade en rolig eftermiddag/kväll med Hanna igår. Vi gick på stan ett tag, jag som skulle shoppa köpte inte så mycket medan Hanna som inte skulle köpa nå shoppade på ;) haha. Bjöd henne på middag på thai också, mums! Hemma hos mig så noppade jag hennes ögonbryn och sen låg vi bara och myste i soffan och surrade på.

Har precis kommit till jobbet, jag har tagit med mig en egen kaffemugg nu också ;) haha. Blir att sitta i möten under förmiddagen så vi hörs till lunch!

...

Var en väldigt god och trevlig lunch med mamsen! Efter lunch var jag och hämtade ut mina visitkort på kommunhuset och gick sedan tillbaka hit. Gud var skönt det var utomhus, blev helt full av lycka och engergi :D

Nu under eftermiddagen har jag spånat på lite nya idéer angående mitt projekt. Sen har även Johan varit här och hämtat nyckeln till lägenheten, han ville hänga där fram till han skulle på körskolan. Tvingade på han ett visitkort xD haha

Blir att jobba på i en timma till ungefär, sen ska jag möta upp min kära syster på stan!

mötenmöten

Har suttit i två olika möten hela förmiddagen. Är väldigt intressant att få reda på mer och med om vad organisationen har för olika uppdrag. Jag lär mig någonting nytt varje dag vilket är väldigt roligt :D

Ska snart iväg och luncha med mamma, blir nog att äta på Challange :)

God morgon :)

Kom till jobbet tidigt idag, så att jag ska kunna kila iväg då systeryster kommer strax efter fyra :) Sitter här med min favoritmugg (måste köpa en egen snart!) och dricker dagens första kaffe :D