hinder - lips of an angel

image153

it's really good to hear your voice
sayin my name - it sounds so sweet

sorry.

jag har inte skrivit på typ trehundra år nu och de ber jag om ursäkt för.. men jag har helt enkelt inte orkat!
Det har inte hänt spec mkt i mitt liv heller, har bara varit sjuk!

Idag har jag varit hos doktorn, de gick bra, relativt smärtfritt :)

camilla goes indie? :]

Imogen Heap - Hide and Seak
Joseph Arthur - Honey and the Moon
The 88 - How good it can be

back on my feet.

Nu är jag frisk igen ^^ Alla lulebarn var lediga idag, alltså inkluderar det mig också.
Har spenderat dagen i mjukisbyxor, en slarvit toffs mitt på skallen och min übervackra olofssontröja - i like it!
Igår kväll gjorde jag en lista på vad som skulle hinnas med idag. och jag har gjort allt utom att gå ut och gå.. Men det ska jag göra ikväll, efter att pappa kommer hem och kan se varför mitt itunes inte fungerar. Har nämligen spenderat en stor del av dagen åt att leta ny musik.. Det blev en hel del indie ska jag säga, =P
 

image152

007

Har nyss sett en rulle me James Bond. Hör och häpna men jag tyckte faktiskt om den :O Att jag sen orkade se hela filmen på fyran med alla reklamavbrott är faktistk lite av en bragd de med! Die another day var de jag såg, om någon undrade..  ;)

äntligen..

.. så är de bestämt, vi ska lägga ett bud på huset :)
Om de tar budet, och vi får sälja vårt hus så blir de att flytta! Men de blir nog först nästa år, i februari kanske? Sen flyttar jag ju till Luleå i september någon gång.. Eftersom jag aldrig flyttat förut blir de massor på en gång, men de är så jag vill ha de ^^

Farsdag (:

Grattis pappa !

Lördag

Att Christoffer åkte ut ur idol igår kan jag inte förstå! Och mot mattias? :O
Nej jag skäms över att vara svenne!! Christoffer var min absoluta favorit, Ola var min favorit  förrförra året också, mina favoriter åker alltså alltid ut tidigt...
Eller ifjol vann ju faktiskt the one and only Markus, och året före Ola vann ju Daniel. Så jag kanske lyckas pricka in så att rätt snubbe vinner vart annat år?  :]

Jag är fortfarande krasslig, men börjar känna mig piggare.
Kvällen blir dock lung me en påse karra o freaky friday..

en fredag kväll.

Nu sitter jag ensam hemma, eller för all del, jag har ju min hund här också (: Ikväll ska vi mysa med kladdmuffins och Idol eftersom jag är sjuk och inte orkar göra annat! 

Mäklaren har nu kommit fram till vad vi kan få för vårt hus om vi bestämmer oss för att sälja, och summan var över förväntan faktiskt. Sen har mor o far varit på banken idag, och om vi vill flytta så får vi låna :) Nu återstår alltså bara att bestämma sig om vi verkligen vill flytta till ett större hus när jag flyttar hemifrån nästa år och min lillebror inte heller kommer bo hemma så länge till.. Men ni kommer förmodligen få höra mer längre fram om de blir en flytt eller inte :]

i feel sore.

image151
Min mormor har köpt KanJang och vitaminpiller till mig, tack <3

Torsdag.

Jag mår inte bra just nu, har feber o är allmänt inte pigg.
Skulle igentligen ha farit till Dessi efter skolan, men de blev inte av.. :( 
Jag hatar att vara sjuk!

onsdag.

Min mamma har fått ett nytt jobb, som chef, grattis till henne! ;D Vi firade med gomiddag, förrätt o allt, inte illa alltså. Jag och min bror har kommit fram till att vi ska kräva samma behandling när vi får MVG på ett prov ;)

Jag har nyss bestämt en trekant sådär på fredagseftermiddagen, jag, Bella o Frida ska ta oss en liten fika på rolles =P (:

"säg stopp"

Igår blev jag och några av mina vänner stoppade av en tjej från P3, hon ville ställa två frågor. Den första var "Hur ser du på sex före äktenskap?" den andra var "Vad skulle dina föräldrar säga om du sa att du ville gifta dig vid 18 års ålder?". Vi svarade typ samma sak allihop..
Att det är väl upp till en själv om man vill ha sex före äktenskap, och att om vi kom hem o sa att vi ville gifta oss när vi var 18 skulle väl våra päron blir jävligt förvånade!

Idag hade vi gympa med en annan klass (inte nu bara vi frisörer o filmarna). En klass med bara pojkar, nämligen fordons. Att gå i en klass med bara tjejer är riktigt kul, men vi saknar alla de manliga sällskapet.. Så vi blev mkt nöjda när vi fick en dos testosteron under idrotten, även om vi fick nöja oss med fordonare ;) hahah
Man kan säga att efter gympan spårade våra samtal ut lite.. hahaha. Femton tjejer som inte har umgåtts med pojkar i skolan sen vi började.. utan bara hemma. Ni kan ju lista ut vad vi snackade om (=

"säg stopp, säääg STOPP då!"

Jason Mraz - The Remedy

i won't worry my life away 
i won't worry my life away

Tisdag.

Jag mår dåligt, är typ sjuk igen. Förbannade jävla immunförsvar!
Bra saker är att min säng är superskön och OC (:

Adam Brody.

image150
mums.


OTH

Sitter här i tvsoffan med en lånad bärbar dator och ser One Three Hill :)
Om jag ändå hade råd att skaffa en sån här.. haha


Söndag.

image149

Vi har kikat på ett hus idag.

Ikea igår = ny säng idag.

image148
Jag kommer sova gött inatt.

Maskerad.

jag var rödluvanvan ikväll :)
Fan va skoj vi har haft, bra folk o bra lokal. Dock är världen väldigt liten har jag kommit fram till :9

image147

dagen..

börjar med Ikea och slutar med fest.

Hairspray.

De vart en långfika på roasters
med elina, bella, agnes, lite linn och sen sofia också (: Massor trevligt!
Sen drog jag och Elina vidare in i biomörkret för att se Hairspray som var så sjukt sööt alltså. Se den :)

image146

Tordag.

Igår kom Berry till mig och vi såg film. Skräckis såklart, och filmen vi såg var.. CREEPY :) haha

Ska snart ta mig in till stan, träffa bella och låna en röd mössa av henne :) Sen ska jag o berry sitta på rolles o fika tills bion börjar. Vi ska se hairspray :D