tips..



Jag hatar att lägga ut pengar på smink!
Och jag är förmodligen inte ensam, så jag blev sjukt glad då jag hittade den här sidan :D Bara du är lite aktiv på den kan du få presentkort på smink hemskickat gratis, just det, gratis! :D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=218715

Igår..

.. så tog jag mitt efterlängtade KÖRKORT :D:D:D
Fyfan så skönt de känns!!! Har kört sjukt mkt bil igår och idag kan jag ju tala om.. haha. Har dock även hunnit me att gå på stan och handla lite dom här dagarna :) 



Sen så har jag ju börjat årskurs tre nu, bara ett år kvar och så är man förhoppningsvis färdig frisör :D

Sista sommarlovshelgen..

.. har varit sjukt bra, ett värdigt slut på en kanonsommar :)

Fredag drog jag anton, elina, mia, julia och therese till thaigarden och käkade där. Efter en middag med många k-12 så begav vi oss till bowlinghallen för att slå några strikes. Det första jag sa till elina innan vi började var, - "bara jag inte kommer sist så gör det ju inget att jag inte vinner :D"  såklart så kommer jag sist, jättesist, med massor av poäng kvar till den som kom näst sist. Fick till två strikes, varav den första var en spärr :/ Inte min kväll alltså ;) haha.
Vi ville dock inte avsluta kvällen då vi var klara med bowligen utan drog till hemmakväll för att hyra en film, och det blev Role Models. Sjukt bra film, me bla stiffler och mclovin xD haha

Lördag var jag med anton hela dagen, och när han for började jag göra mig iordning inför Emmas 18års fest. Halv sju var jag hos elina och vid sju drog hon jag och markus vidare till just emma. Där kände jag inte så många och det är ju alltid trevligt att träffa nytt folk. Dock var min gamla klasskompis från sexårs till sexan Adrian där, så de var kul att träffa honom igen :) Efter lite ölspel, skvaller på toaletterna och lite brottande samt rökpauser drog vi in till stan för att besöka vårt kära pentryt. Där dansade vi järnet hela kvällen, idag har jag träningsvärk i armar och lår.. haha. Detta var typ roligaste festen i sommar, hade så sjukt kul alltså :D

sommaren börjar gå mot sitt slut..

.. känns trist!
Men de finns inte så mkt man kan göra åt det. Har faktiskt haft en kanonsommar, även om jag inte skrivit i princip något roligt jag har gjort här i bloggen, allt finns dock i bilder och minnen, så någon gång kommer de väl upp ;) haha.


En sak till, jag är kär, jättekär (:


haha

Jag och Elina har minnsan varit ute på äventyr,.
men de skriver jag om när jag laddat in bilderna i datorn ;)

Ikväll blir det först körlektion, sen afropower och sen häng på nodo mä the gäng tror jag :)

2 augusti

Ja här skriver jag ju inte ofta längre..
Är istället ute och njuter av den lilla ledighet jag nu har haft och har fram till på fredag :) Framöver då jag har tid, eller orkar för den delen kommer det väl bilder från i sommar, har som varit dålig på att ladda upp sånna..

Idag så har jag tex varit på havsbadet, i stan och badat i blåsmark. Jag har alltså badat, i augusti, i norrbotten, detta är stoort! Men i torsdags var jag iväg till lule på Rix Fm festivalen, men det var väl ingen hitt precis.. Fredag hade vi middagsfrämmande för att sedan göra upp premiärelden i vår grillstad och grilla pinnbröd hela natten. Lördag spenderade jag halva kvällen i storforsen, där firade vi min mormor och morfars 50-åriga bröllopsdag med god middag och trevliga historier. Andra halvan spenderades hos antons grannar med kortspel och god dricka (:

Det är inte länge innan skolan börjar om nu, och jag orkar inte med det! Vill inte börja trean, känns som att allt har gått alldeles för fort.. Kan väl inte göra mer än att försöka få ut det mesta av dagarna jag har kvar av mitt sista sommarlov!