28e juli

Och jag som trodde sommaren var över..
Men idag är det strålande sol och jag har legat och solat och lyssnat på min bok hela förmiddagen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen får vi se vad som blir av denna dag :D

Sommarens höjdpunkt är nu över..

Ja då var de slut för denna gången :P
Såklart är det pdol jag pratar om. Var helt ok och jag hade kul, men de kändes knappt som att jag hann vara ute på området nå, fast jag var inne bådre fredag och lördag. Men det blev ju som tidiga kvällar båda två, fredag för att vi skulle upp och jobba dagen efter och lördag för att vi var helslut i kroppen då vi sovit förlite och jobbat förmycket :P Men helt klart en kul helg där Hassle var bland höjdpunkterna :D Ska snart gå och sova, vill egentligen inte de, men jag jobbar imorron igen..

20 juli

Igår så låg jag på stranden i fyra timmar..
Reslutatet blev inte som tänkt. Hade inget solskydd och det ångrar jag grymt mkt nu!!



15e juli

Morgonen var en helt perfekt sommarmorgon..
Vaknade tidigt, vid åtta av att anton hostar till. Ligger sen och halvsover till han vaknar till kort därefter. När vi legat och kramats ett tag kommer vi på att vi ska käka frukost i sängen, sagt och gjort. Oboy, youghurt och mackor på en bricka i ett svalt rum i en liten by tillsammans med min pojke, så mycket bättre kan en morron inte bli :)

Tisdag, nej förlåt söndag vare visst..

Eftersom jag jobbat helg så känns de som att det är tisdag idag..
Men så vare ju visst inte.. Är hursom sjukt trött!! Ni vet då man känner i hela ryggen och benen och armarna att de sticker o har sig, och man inte bara är trött i huvudet. Så känner jag mig nu, och jag kan heller inte sova en stund.. Jag ska vara på jobbet imorron kl 4 och måste därför upp tre.. Dom stackars timmar jag lyckas sova inatt är jag mycket rädd om och vill inte förstöra dom genom att inte kunna somna kl åtta-nio..

Annars så går det riktigt bra att jobba. Och att städa är faktiskt inte så tråkigt som de låter, de är helt ok.. Fast kanske inte herrtoan efter en lördagkväll, men annars - helt ok.

Min helg..
I fredags var jag ju ledig och passade därför på att måla lite fönster och baka. På kvällen åkte jag till Anton och käkade grillat me hans familj och släkt. Vi körde även lite tävlingar som vi såklart vann ;) haha
Lördag började vi sex och slutade halv fyra, och for sen hem för att käka och duscha. På kvällen så kom även Elina och Niklas hit för att se lite film samt tjocka sig med bullar och popcorn (y) Niklas fick även två pokémonkort jag hittat i ett hotellrum, det uppskattades xD haha

10e juli

Klockan är bara ett..
.. och jag har hunnit grunda fyra fönster och bakat kanelbullar redan :) Till saken hör att jag vaknade halv elva, och såhär effektiv brukar jag aldrig vara på en ledig morron..

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Väntar även på att anton ska höra av sig någon gång, dessa pojkar.. Nä men ska väl fördriva lite tid med att göra mig iordning :)

Jag älskar dig Anton Grundström <3




Just one look at you
and I can tell that we
click so perfectly
but how can I put into words
the way you make me feel inside
butterflies, goosebumps, euphoria
putting my emotions to work.

7 juli

Det var ett tag sen jag skrev nu, igen..
Det roligaste som skett under tiden är att jag och anton firade 7 månader i fredags.
I lördags tatuerade vi oss
(bilder kommer sen). På lördagskvällen hade jag, Elina och Terese vår traditionella surströmmingskväll. Riktigt trevligt hade vi, och vi for även ut och körde en sväng senare på kvällen :)
 Sen i söndags började jag jobba på havsbadet. Var väldigt lätt att få jobbet där faktiskt, åkte i princip dit och sa att jag ville jobba.. Fast jag jobbar väl inte åt havsbadet egentligen, utan åt RentAv som städar där, och kommer vara på statt o jobba också. Det känns sjukt skönt att ha fixat ett nytt jobb faktiskt!! Blir allt från 7-4 vardagar till tidiga morgnar och helgjobb (ob ;D)



30 juni

Vattengympan var faktiskt rätt kul :D
Fast de var bara jag och emma som var.. yngre ;) haha.

Efter en dusch (att tvätta håret rent efter bad i klor måste vara bland de skönaste som finns :o) så kletade jag in massa balsam i håret och lät de sitta i.. Jag har ju ingen inpackning för tillfället och mitt hår börjar verkligen säga ifrån :(
Efter en timme så kom elina och hämtade upp mig och vi drog vidare för ett kvällsbad på hamenviken. Där sköljde jag ur balsamet och håret kändes underbart (y) Efter badet han vi precis in på coop innan det stängde för att köpa oss våran älskare, dvs en ben n jerrys ;) Det förtärdes hemma hos ovanstående invirad i en varm filt och lite so you think you can dance :D