Lördag :)

Har varit på stan idag och fyndat lite!
Underkläder, smink, nagellack, smycken och en pälskrage fick följa med hem.
Sen var jag förbi coop en sväng och köpte ett gäng tidningar, så nu ska jag kura
upp mig i soffan med lite bra musik och bara läsa o ha de gött :)

Lördag :)

Igårkväll så var jag på fest. Carribean party för att vara exakt :D
Min vackra vän Christina som kommer från St Lucia (men har bott här i 4 år nu)
hade temafesten, med drinkar och reaggemusik. Jag hade himla roligt!
Riktigt kul att träffa nya människor desstuom...

Vid halv elva började vi bege oss ut mot Challange för att se Skaburbian Collective.
Var med Terese under större delen av kvällen där vilket alltid är lika roligt.
Dock blev det en tidig kväll för mig, så idag är jag pigg och glad.

Anton och Wimsa är i Arvidsjaur över helgen, så jag har hela helgen för mig själv.
Himla härligt tycker jag :D haha. Nu ska jag börja göra mig iordning för att bege
mig ut på stan (i regnet...) och sen får vi se vad dagen erbjuder :)

snabb updt.

Sitter i bibblan nu, har varit här i två timmar nu. Jag behövde lite lugn och skrivarro (vilket man inte kan
få hemma med en 4 månaders valp) så jag gick hit. Det är rätt mysigt att sitta här. Känns väldigt
americano att gå till bibblan för att plugga.. haha :) Har iallafall lyckats göra klar en uppgift vars deadline
är på fredag, så nu är den inskickad och det känns jättebra :D

Åker nog hit imorgon igen och pluggar. Hanna ska sova hos oss imorgon men hon kommer redan vid ett,
så hon skulle ta hand om lillan ett tag så att jag kan jobba undan ännu mer skolarbete :)

Helg :)

I fredags så åkte Anton in på sjukan då han fått syra i ögat på jobbet.
Han mår bra och synen kommer inte att påverkas, han kommer bli helt bra igen :)
Så dagen spenderade vi på sjukan och sen hemma i soffan framför idol.

Igår så åkte jag hem till lillpite, hade ett vägledningssamtal med Hanna (skoluppgift).
Därefter drog jag hem, fixade mig iordning och mötte sen upp Dessi på Nodo för en fika.
Riktigt kul att träffa henne igen :D På kvällen åkte vi hem till blåsmark och åt middag
med antons släkt, mycket gott me rökt firre (: Vi åkte hem tidigt och somnade helt utslagna
båda två vid nio som två pensionärer, haha xD

Idag så har jag tränat, ska snart hoppa in i duschen.
Därefter åkter vi och hälsar på Jonna så att vovvarna får busa av sig lite.
Ikväll så blir det att tvätta och sen klippa min moster.

Wimsa, nu 4 månader gammal :)


skriver kontrakt

Idag så skrev jag och Anton på kontraktet till vår nya lägenhet.
En liten 2a i ett fastighetshus byggt - 08.. Känns helt sjukt skönt och bra :D
Vi kommer flytta in senast 1/1-12, men vi hoppas på att få tillträde lite tidigare!



Så här ser planlösningen ut :)

Nya naglar :)

Gjorde dessa naglar i onsdags. De är akryl och jag är rätt nöjd :D

 

Söndag idag (:
Vaknade vid åtta och har efter det ätit frukost, busat med vovven, klippt Anton
och gjort mig själv klar för dagen. Nu ska vi ut i skogen och träna lite med Wimsa
och sen tar vi våran vanliga "hälsa på släktenrunda" som vi brukar göra på söndagar!


i mitt föräldrahem

Hej allihopa :)
Just nu befinner jag mig hemma hos mamma o pappa och är hundvakt.
Jag, Wimsa och Totte var först hemma hos oss i lägenheten, men dom levde om
så himla mycket så då körde vi hit istället.
Jag hade tänkt plugga hela dagen idag, men det blir nog inte alls så mycket plugg egentligen.
Men vad gör det? Deadline för två uppgifter var idag, och de är redan inskickade tidigare i veckan.
Man kanske skulla unna sig lite ledighet och bara njuta av att det är fredag?! Jag tror jag gör så :)

Fyller ut med en bild från i somras :)