Fredag och sportlov..

Dagen har spenderats i stan me Elina o Anton..
Har även däckat i antons säng, var så jävla trött att jag slocknade en timme typ.. haha.,

Ikväll så har jag tackat nej till en utekväll med mina fina brudar för att sitta hemma och göra bort massa skolrester. Jag förtjänar en fet jävla applåd!!

Måndag..

Hela helgen har varit härlig :D
I fredags efter praktiken mötte jag upp Therese för att bege oss mot hennes lägga. Där böt vi om och fixade oss lite, efter ett tag kom Tove förbi och då började vi blanda lite drinkar och köra igång singstar.. Efter en o en halv timme hade hela klassen kommit (eller de som skulle komma) och vi började grogga på ordentligt. Mycket trevligt hade vi, massa skvaller och massa singstar. Därvid halv elva ville alla utom jag o Stina ut så vi gick till max och väntade på hämtning.. Hemma var jag halv ett och kände att fan va skönt att jag inte gick ut! Bilder kommer då jag orkar ladda in dom.

Lördagen var jag o kollade på både innebandy och handboll för att senade på eftermiddan hamna hos Elina. Där lagade vi svingod mat och käkade chips. Vid tolv körde jag hem, sov i soffan en timme då Anton ringde och ville ha hämtning, så då var de bara att bege sig mot staden och hämta hem en full och väldigt glad pojkvän :)

Söndagen kikade vi lite film och käkade glass.. Så mycket med hände inte den dagen :)

Onsdag..

Det var länge sen jag skrev nu :P
Händer inte så mycket i mitt liv just nu.. allt rullar som på. Det enda nya är väl att jag kommit igång med träningen ordentligt, så de är ju bra :D