Nyår :)

Fruktansvärt överskattad dag/kväll..
Och alla är antingen i fjällen eller ska på OMY, men jag känner verkligen inte för att festa! Känns som att jag drack för tre kvällar på juldagen ;) haha. Nä, istället blir det en mysig middag och lite raketer och så hemma hos Anton. Känns riktigt bra faktiskt :)
Sitter just nu och målar naglarna röda, sen ska jag duscha.. Skulle kanske målat efter duschen med de är lite sent nu.. haha :)

Gott nytt år mina monster :D

Två dagar kvar till -10!

Min julhelg har varit riktigt härlig :D
Spenderade en mysig julafton hos min farmor men hela pappas släkt. Juldagen blev det utgång med vännerna och annandagen spenderades bakis som fan på soffan, och med anton :)

Igår så var vi ett gäng som for och testade vår nya restaurang/sportbar/krog Challange. Maten var riktigt god och det var fint därinne, men ett stooooooooort minus var att vi fick vänta en timme på maten..

Nu mellandagarna har jag försökt fynda, men bara för att jag har pengar hittar jag åssit o inge! Har köpt ett par trosor och två nagellack, inte mer..

Idag har jag och Elina varit en snabbis i stan, sen har vi även varit och motionssimmat, 40 längder blev det :) Efter en stund i bastun är man nu helt slut i kroppen och hungrig, men det blir tacopaj till middag så jag klagar inte :D

Dan före dan före dopparedan :)

Igårkväll tog jag pärlan och körde till mine 'other home' in blowmark :)
Där spenderade jag och anton kvällen med att lägga en madrass och sjumiljoner kuddar och täcken framför tvn och mysa med lite film :) Dock var jag väl inte så trevlig eftersom jag somnade typ en kvart in i filmen, haha. Vaknade nästa morron på den där madrassen och hade lite ont i ryggen.. haha!
Vid elva begav vi oss till stan, anton skulle dock köpa julklappar till mig så jag fick inte gå med honom,. Som tur var ringde Elina då vi höll på att parkera så jag gick med henne istället :D

Nu på eftermiddan har jag hjälpt mamma att slå in paket, packat in julmat i kylskåpet och annat julstök. Känner att julstämningen börjar infinna sig :D

Måndag..

Helt plötsligt fick jag jullov idag.. mycket tidigare än väntat..!
Pga av all jävla snö som vräkte ner vågade jag inte köra till lule utan vände i öjebyn och for hem. Så dagen har spenderats med att slå in julklappar, åka in till stan och köpa julklappar, nyårsklänning och ett nytt naglellack :D Då jag kommit hem slog jag in de klappar jag köpt :) Har även hunnit med att klippa både min moster och morfar, och ikväll kommer mammas jobbarkompis för att färga hennes hår, och medan färgen verkar så ska jag klippa hennes son :)


Lördagkväll :)

Spenderades med förfest hos mig..
Det var bara jag, Elina, Mia och hennes kusin Kajsa, men vi hade de roligt ändå :D Vid halvtolvtiden drog vi in till stan och gick ut. Var rätt mycket folk och vi hade sjukt kul!
När vi stod vid baren kom en bartender fram och frågade om vi ville ha något.. Jag svarade 'Nej tack, det är bara bra..' varpå hon svarade 'inte ens vatten?' Jag och Elina blev väldigt fundersamma och undrade hur packade vi egentligen såg ut att vara.. Men efter en stunds funderande kom vi fram till att hon måste ha hört 'nej tack, blahalblafga'! Eller det är vad vi väljer att tro xD haha

När mia senare på kvällen kommer och hämtar oss så får jag inte upp bildörren hur mycket jag än rycker, jag antar att den är låst och väntar på att dom ska öppna inifrån. Då kommer Elina fram och säger att den brukar vara svåröppnad så jag kliver åt sidan och låter henne sköta ryckandet. Det skulle jag dock inte gjort, för hon får upp dörren och den flyger med fullkraft upp och träffar mig mitt mellan benen. Precis som på film! Ont som fan gjorde det, dock kunde jag inte sluta skratta.. Måste ha sett förjävla kul ut xD Dock så har jag fortfarande ont, så de är ju mindre bra..

 

 

 


Gårkvällen..

.. spenderades på Westen Farm med Klipperian :)
Vi hade vår julfest där och hade de riktigt roligt :D Jag åkte dock hem rätt tidigt för att jag var trött (har ju haft feber i veckan..), när jag kom hem var jag dock inte alls trött.. Bad anton komma över, fixade lite käk och satte mig o såg När lammen tystnar på tv. Dock ville jag inte se den själv så i väntan på anton hämtade jag min bror o hans kompis o tvingade dom att se den med mig :D haha

Idag sov vi till typ kvart över tio, vilket är sjukt länge för oss :O Sen har vi väl degat i soffan hela dagen.. Nu ska jag börja bege mig mot duschen, ska ut me miutt o elintutt ikweel :D

åååh!

Varför ska man vara så helvetes trött hela tiden? :o

freeeeedag :D

Nu är det äntligen helg!
Dock så skulle jag ju egentligen jobba imorron, men de blev inte, så jag har helg på riktigt nu.. Måste bara ställa in mig på det också :)

Gick rätt fort idag på praktiken, hade två klippningar och stog sen o stylade lite dockor.. Nu har jag nyss käkat mormors gopalt och borde egentligen åka iväg till elina nu, men de var så skönt att bara sitta ner lite, så jag åker om ett tag!

gårdagen..

.. spenderade jag självklart med min älskling!
Blev väckt med frukost och jättefina blommor på sängen :D Under dagen gjorde vi allt möjligt, sen på kvällen begav vi oss mot 1906 för en riktig gomiddag.. Hade en riktigt bra dag!! Dock har jag svårt att fatta att det redan gått ett år, det är ju sjukt lång tid :o
Men så har det ju varit mitt bästa år hittills så de är ju bra!!

Jag älskar dig Anton!

3 december..

idag har jag o Anton varit tsms i ett år <3