sista juli..

Igår drog jag och Elina till skellefte för att hälsa på våran Moa :)
Vi grillade, cyklade och spelade kubb. Bert såg vi också, jag älskar Bert x)

Idag så har jag klippt borsans kompis Anders och så Jossan. Båda blev nöjda o glada, och de blev jag med, det är aldrig fel med lite extrapengar :D haha

imorron är det den första augusti..

..vilket betyder att jag får mina nycklar till lägenheten imorron :D:D::DD:D

PDOL.

Årets pdol var bästa hittills :)

Alla kvällar inleddes med förfest hos allas vår Marcus.
Många nya trevliga människor, och de gamla vanliga såklart :D

Fredag såg vi Adam Tensta och mina favoriter Takida. Hann även med att dansa lite i skumtältet, eller, jag låg väl mest på golvet och fick allt skum över mig, haha :)
Lördag skulle de ha blivit Uggla, men icket de.. det blev Afasi & Filthy för hela slanten.
På kvällen kollades även Sonic Syndicate in :)

I sann PDOL anda, eller dimma, eller hur man vill uttrycka det,
så träffade jag nya människor och det blev en hel del trevliga stunder ;D


  
  
  

PDOL- Piteå Dansar och Ler

Då var det dags igen :D Piteås absoluta höjdpunkt, pdol, (festival för er som inte vet det) drog igång igår.
Började med en liten förfest hos marcus för att sen dra ut på stan me terese o linda :D

Ikväll äre Takida och jag ska stå längst fram, lätt! haha. Sen är de ju håkan me,, som jag förmodligen ska se :D

Göteborg

Nu sitter jag här i Zandras lägenhet i götet och har det riktigt trevligt. Kom hit igårkväll vid halvtio tiden och blev varmt mottagna av våran släkt o bekanta här (: Det behövdes efter en heldag på Kolmården, vilket förövrigt var en upplevelse eftersom jag inte varit där förut..

Idag har vi gått på stan hela dagen.. Det var nog mest jag som ville gå och drog med resten av folket ;) Men lönsamt var det, alla hittade något men jag hittade nog mest.. 4 tröjor, en klänning, ett par byxor, ett par skor och ett bälte, och det första dagen x) haha

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Idag har jag fixat en lägenhet i Luleå!
Äntligen säger jag då bara, som jag letat alltså. Men nu,
eller i augusti så blire o dra flyttlasset dit.

Nu ni..

.. mina kära läsare, har jag något roligt att berätta för er :D
Det är nämligen så att jag har blivit bjuden på en resa ner till Göteborg den 16:e juli, och kommer vara där nere i en vecka! Jag älskar götet, har varit där vartannat år sen jag fyllde tretton, så nu bär de av igen alltså xD

partaj..

Ikväll bäre av till Sofia & Arvids 18-kalas :)