sportlovet tjugohundaåtta.

Tänkte att när jag har lite tid över så skulle jag sammanfatta sportlovet,
och nu har jag tid över, så de är väl likest att sätta igång?! :) 

Fredagen vi fick lovet bar de av till en ledarutbildning i älvsbyn. Lägret, som sträckte sig i två dagar var inte samma hit som lägret ifjol. Nej de var inte ett bra upplägg.. Men vi hade faktiskt roligt på natten, de måste jag medge :)

  


Måndagkväll åkte jag, Linda-Marie och Elina upp till min stuga. Vi hade planerat att köra skoter, grilla, leka i snön och spela spel däruppe fram till onsdagkväll..
Men i vår värld blir det ju faktiskt aldrig som man planerat!

Det hela började väldigt bra, men när vi gått och lagt oss började jag må hemskt illa och magsjukan var ett faktum! Det var dock mycket bättre nästa morron, men värre var det med Elina vars halsont hade förvärrats. Vi struntade i våra sjukdomar med motiveringen
"vi är norrlänningar, HÄRDA!" och begav oss ut för att köra skoter. Fast då funkar såklart inte skotern, det var glapp i dödaren..

Vi gjorde då upp eld och lagade lunch istället.. Och när vi varit ute några timmat gick vi in för att ta en powernap på en halvtimme kanske, men vi vaknade upp tre timmar senare istället x) Riktigt mysig var det! Men efter den "powernapen" så hade Elinas halsont utveckats till feber och mitt illamående började komma tillbaka. Så vi packade ihop och åkte hem.
Trots alla motgångar måste jag säga att vi hade riktigt jävla kul x)

   


O
nsdagen låg jag hemma o mådde inte bra.
Torsdag begav jag mig till Elina och slöade, sov även där :)
Fredag kom Elina o Linda-Marie till mig, vi snackade gojja och såg grease2, sen sov vi alla tre i min säng. Trångt blev de, men nog gick de allt x)

  

Lördag klippe jag morfar och tjänade en slant :) Lördagkväll spenderades hos Terese med äppeldricka och fjortismusik, det vill säga den musik vi nötte under vår fjortisperiod. Det blev en hel del flashbacks, en hel del dans och en jävla massa skratt. Kul vare :D


Söndag låg jag mest och slappade, tills på kvällen då Terese kom för att få sin fina utväxt på 4 cm borttrollad ^^


Detta var då alltså mitt lov, slappt och gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback