090210

Idag så har det varit kundmottagning som alla andra tisdagar :)
Hade en klippning, en kvinna som ville ha en relativt speciell frisyr. Det var kul att få klippa lite annat än 'jag vill bara toppa det' och resultatet blev riktigt bra, hon var nöjd och jag var nöjd.
På bilden fortsatte vi sen med våra ler-ansikten och jag tycker de är riktigt roligt att hålla på med de.

Väl hemma så åt jag resterna från gårkvällens middag, avokado bulgur med räk-tsatsiki serverat me roculasallad. Fan va jag är bra på att laga mat alltså! Fick en kokbok i julklapp så jag tänkte att den kanske skulle få komma till användning, och vilken succé det blev :D Har även varit och solat en sväng tidigare ikväll, blev dock bara 12 min eftersom jag bara hade en tjuga. Men de är alltid bra att mjukstarta lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback