090215

Det var ju alla hjärtans dag igår..
Det firade vi med att först äta på pentan och sedan bege oss till bowlinghallen :D
Det gick inte bra för någon av oss, förutom en serie då jag fick tre strikes irad. Serien efter gick svindåligt, jag fick 59 p på hela den, så då förstår ni att typ alla gick i rännan haha (: Fast de var ändå rätt jämt mellan oss, han ledde först, sen jag och sen så vann han då efter min sugserie.. ;)

Efter bowlingen fick vi förfrågan om att vara barnvakt åt hans lillkusin, och varför inte? Så vi åkte till bersika och var där hela kvällen, eller vi sov där, så hela natten.. Hon är så söt sandra :D
Hon gick och la sig vid åtta och sov sedan hela natten, så jobbigt vare inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback