Vilken lördag!


Rubriken kan ju både syfta på positiva och negativa saker, vilket den också gör! Det som är bra är att solen skiner och det är superhärligt ute. Jag har tagit årets första joggingtur ute, sjukt jobbigt men ändå härligt :) Vi är också bjudna på gomiddag ikväll för att fira pappa som fyllt år,.

Nackdelen är att Anton fick magsjuka inatt, vilket innebär att det inte blev något umeå för oss i helgen. Tanken var att vi skulle hälsa på Elina i hennes nya lägenhet, men det får bli någon annan helg! Och inte blir det någon middag för hans del heller. Jag tycker så synd om honom, magsjuka är det värsta som finns! Samtidigt kan jag inte låta bli att vara otroligt rastlös, fast jag har sprungit av mig det värsta.

Har hållt på och fixat och donat här hemma, städat undan lite samt gjort om i fönstrerna. Skulle vilja möblera om i sovrummet, men möblerna är så bökiga att flytta sjäv så jag får väl vänta till min fina blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback