Torsdag, redan?

Hej alla glada :)

Igårkväll så hade jag en pyssla om mig själv kväll med hårinpackning, manikyr och pedikyr. Sen fick jag även min kära karl att massera mina fötter. Dock mot att jag skulle diska.. haha!

Nu har jag lunch och jag suttit vid bänkarna utanför jobbet och ätit kyckling och sallad. Terese som var ute och gick kom och höll mig sällskap ett tag. Åh vad det är härligt med sommar :D

När jag slutar för idag så kommer mamma och hämtar upp mig. Sen åker jag hem till familjen för att käka surströmming. Som jag har längtat efter det! Anton har match ikväll vilket betyder att jag inte har någon bil vilket innebär att mamma måste hämta mig :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback