smoothie <3

Jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera här.. Men så är det :) haha

Har totalt gått och kärat ner mig i smoothies sen jag fick en mixer av mina svärföräldrar i julklapp. Favoriten just nu är en halv banan, en näve blåbär, en rågad matsked kesella och två rågade matskedar turkisk youghurt. Yummie in my tummie :D

Har varit en tung tid på sistone faktiskt, min morfar mår inte bra och Anton var med om en arbetsplatsolycka för tre veckor sedan och vi har spenderat minst en dag i vecka på sunderbyn för koller av olika slag. Anton mår helt okej under omständigheterna, men har tappat ett finger och skadat två andra rejält. Men han kunde ju ha tappat alla tre, eller hela handen för den delen. Som tur är så mår han bra, humöret är det inget fel på och han längtar om möjligt ännu mer till han kan börja fiska igen :)
Vad gör man "when life gives you lemons"? Jo man gör lemonad såklart. Känner mig faktiskt helt okej mitt i allt detta, saker händer alltid av en anledning och det är inte så mycket man kan göra åt det. Sen har jag ju en underbar familj och underbara vänner som alltid finns nära :D

För att avrunda detta mycket spretiga inlägg får ni en bild på husalfen Dobby, nej Wimsa var de visst ;)



Är så glad att vi har flyttat så vi slipper leva med det där hemska badrummet som bilden är tagen i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback